وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

واردات گیربکس از گمرک

علاوه بر واردات گیربکس از گمرک، نکات فنی مهمی نیز در مورد این قطعه وجود دارد که به شرح آن ها می‌پردازیم. یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعه ای که نیروی تولید شده از موتور ماشین یا دستگاه را به چرخ دنده ها منتقل می‌کند، گیربکس است. در حالت کلی، گیربکس می‌تواند سرعت گشتاور حاصل از موتور را به میزان کافی به چرخ ها و میل لنگ منتقل کند. کنترل سرعت دلخواه نیز بستگی به تنظیم گیربکس خواهد داشت. زمانی که بخواهیم با سرعت پایین تری حرکت کنیم، گیربکس را به میزان کمی درگیر خواهیم کرد.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ورود به سامانه EPL با در دست داشتن مدارک هویتی و وکالت نامه رسمی باید به واحد IT گمرک مراجعه کنید. مدارک و درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به شما نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانهEPL داده می شود. توجه کنید که نام کاربری شما همیشه کد ملی است که ثبت شده در سامانه خواهد

در ادامه شما بر اساس اطلاعات ارزی و مالی و همچنین اطلاعات دیگر می توانید موارد مختلف خواسته شده را پر کنید. دقت داشته باشید که این اظهارنامه یک سند رسمی حقوقی محسوب می شود و هر گونه مغایرت آن با واقعیت می تواند برای شما دردسر ساز باشد.شما می توانید بخش شماره مانیفست و شماره بارنامه را از قبض انبار خود پیدا کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که در بخش شماره عدل شما باید 8 بار عدد یک را تکرار کنید. این موضوع شاید در ادامه مورد بررسی و تغییر قرار بگیرد.

گام بعدی مربوط به دایره فنی است که باید مقایسه لازم در راستای اطلاعات وارده در اظهارنامه را داشته باشد و این تطابق مربوط به مدارک موجود در پرونده است. در صورتی که اختلافی دیده نشود، شماره ثبت به بار پارچه تخصیص داده می شود که به آن کلاژ گفته می شود. پس از آن نوبت به مسیر ارزیابی اظهارنامه است و پس از اینکه ارزیابی صورت گرفت باید پروسه ثبت شماره ارزیابی نیز ایجاد شود. هزینه های گمرکی پرداخت شود و سایر مراحل اداری نیز انجام شود. مجوز خروج بار پارچه از گمرک در نهایت صادر می شود.

ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی، شامل چند قسم کالای مختلف است. برخی از کالاهای آرایشی بهداشتی وارداتی، شامل ابزارآلات آرایشی و بهداشتی مانند شانه، برس، پد، قیچی کوتاهی مو، بیوتی بلندر، فر مژه و ... است، و برخی نیز شامل مواد آرایشی و بهداشتی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد