وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

بازرگانی تی ام تی کارگو

آزمایش داشته و باید استاندارد بودن آن تایید شود.این فرآیند به معنای ارزیابی فیزیکی کالا و بازدید دوباره آن نیست تنها اسناد آن پیش از درب خروج از نظر ارزش و تعداد نیز بررسی می شود و در صورتی که مشکلی مشکلی وجود نداشته باشد به صندوق و سپس درب خروج هدایت می شود.

 

تبصره ۲ ماده ۱۹۱ آیین نامه این قانون، یک چهارم از سهمیه پذیرش کارگزار گمرکی را به بازنشستگان گمرک اختصاص داده که البته این سهمیه مورد اعتراض شدید متقاضیان پروانه کارگزار گمرکی می باشد. طبق اظهاراتی که نماینده اتحادیه کارگزاران گمرکی که در جلسات اخیر خود داشتند در آخرین آزمون حق العمل کار گمرک که در سال 1395 برگزار شد، تعداد متقاضیان بازنشسته ای که آزمون حق العمل کار گمرکی شرکت نمودند از تعداد سهمیه ای که اختصاص داده شده بود کمتر بود و بنابراین تمام متقاضیان بازنشسته گمرک بدون اینکه حتی به یک سوال از آزمون حق العمل کاری گمرک پاسخ درست داده باشند از محل این سهمیه پذیرفته شدند.بنابراین به نظر می‌رسد این سهمیه هم باید بازنگری شود. البته امیدواریم با برگزاری منظم و دوره‌ای آزمون دیگر این شرط سهمیه حساسیت و موضوعیت کنونی را نداشته باشد.

یکی از مهمترین هزینه هایی که برای ترخیص خودرو از گمرک وجود دارد و مسئولین گمرک به این امر توجه بسیاری دارند، این است که ارزش خودرو را بر اساس ریال محاسبه می کنند. یعنی خودروی شما که بر حسب دلار و یورو خریداری شده است را گمرک بر اساس ریال محاسبه خواهد کرد.

فرایند ترخیص کالا به تمامی اقداماتی تلقی می گردد که مطابق با آن، کالایی مجوز ورود یا صدور را دریافت می‌ کند. اصلی‌ترین و معروف ترین محل جهت ترخیص انواع کالا، گمرک می باشد که کالاها پس از ورود به آن و طی مراحلی، مجوز لازم جهت ورود یا خروج از کشور را اخذ می‌کنند. توجه داشته باشید که عمدتا مراحل محاسبه هزینه ترخیص کالا از گمرک اندکی پیچیده و تخصصی است و نیازمند کارشناسانی مسلط به دانش گمرکی می باشد. به همین علت پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر و نیز محاسبه هزینه های مربوط به ترخیص و واردات کالا با کارشناسان این امر در شرکت ها و نهادهای ترخیص کالا درارتباط باشید.

یکی از راه های درست حمل و نقل هواپیمایی است که افزون بر جابه جایی مسافران جهت ترانزیت کالا هم مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که قصد حمل کالای باارزشی مثل طلا یا اسکناس را دارید مطمئن ترین و ایمن ترین روش برای حمل آنها روش حمل و نقل هوایی میباشد. حمل و نقل هوایی با توجه به نوع وسیله و سلیقه کار فرما از راه های مختلفی جهت حمل کالاها استفاده میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد