وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

روش های حمل و نقل در ترخیص از گمرک

دریافت تعرفه های گمرکی اعمال شده بر صادرات، شرایط مناسبی را برای دولت فراهم می کند تا بتواند درآمد بیشتری به دست آورد. این کار می­تواند مقداری از بار مالیاتی را که تامین آن بر عهده شهروندان یک کشور است، کاهش دهد. همچنین دولت می­تواند از طریق دریافت هزینه های گمرکی به تامین مقادیری از کسری بودجه خود کمک کند.

حمل و نقل جاده ای هم یکی از روش هایی است که امروزه برای حمل انواع کالا بسیار مورد توجه اشخاص قرار می گیرد. حمل و نقل جاده ای دارای تنوع بسیاری برای حمل بار از مسیر های مختلفی است و به نسبت دو روش قبلی دارای هزینه بسیار کمتری است. شما با کمک حمل و نقل جاده ای می توانید تاریخ دلخواه خود را انتخاب کنید اما در حمل و نقل هوایی این امکان وجود ندارد. با کمک حمل و نقل جاده ای می توانید کالا را ردیابی کنید. در روش حمل و نقل جاده ای که یکی از روش های بازرگانی و حمل و نقل بین المللی است می توانید کالا ها را به صورت ایمنی به مقصد برسانید. البته باید مشکل مسافت طولانی در حمل و نقل جاده ای برای ارسال کالا ها را در نظر بگیرید.

محصولات وارداتی از چین به تمامی بنادر و گمرک های ایران وارد می شوند اما به این دلیل که اکثر کالاها از مرزهای دریایی وتوسط کشتی وارد کشور می شوند می شود گفت که سازمان گمرک بندرعباس میزبانی برای اکثر محموله های ورودی از چین می باشد. ترخیص کاران کار بلد و با استعدادی در همه ی نهادهای گمرک ایران فعال بوده و امور ترخیص کالا را به نحو احسن انجام می دهند.

یکی از مهمترین و بیشترین کالاهایی که وارد گمرک ایران می شود خودرو است، و به همین دلیل شما باید با شرایط ترخیص خودرو از گمرک آشنایی داشته باشید تا بتوانید خودروی خود را از گمرک ترخیص نمایید. خودروهایی که سواری هستند از نظر تعرفه برای ترخیص خودرو از گمرک به دو دسته تقسیم می شوند و کالای شما در هر یک از این تقسیم بندی ها که قرار بگیرد شامل شرایط ویژه ای می گردد.

مسائل بهداشتی و ایمنی: ترخیص کالا از گمرک انجام نمی شود زیراممکن است اداره حمل و نقل هوایی یا اقیانوسی کالای ارسالی شما را به عنوان یک تهدید بالقوه برای سلامتی یا ایمنی شناسای کند. در این حالت به احتمال زیادکالای شما اجازه ترخیص پیدا نمی کند و باید به دنبال گزینه های جایگزین برای تغییر مسیر یا برگشت کالا باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد