وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

گمرک فرودگاه امام خمینی

یکی از مزیت های بزرگ گمرک فرودگاه امام خمینی دسترسی سریع و راحت مسیر جاده ای ترانزیتی است که شرایط سریع حمل محموله را فراهم می آورد.مدت کوتاه از زمان بارگیری کالا تا ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی بسیار کوتاه تر از سایر روش هاست.سرد خانه بزرگی که در گمرک فرودگاه امام خمینی قرار دارد، ظرفیت پذیرش حجم بالایی از کالای فاسد شدنی را فراهم می آورد.مساحت 27 هزار 850 متر مربعی گمرک فرودگاه امام خمینی که از انبارهای گمرکی متنوع و مجهز را شامل می شود ظرفیت پذیرش 30 هزار تن کالا را پذیرش کند.

اینکه ترکیه در همسایگی ما قرار دارد می‌تواند یک امتیاز مثبت در تجارت‌های بین دو کشور باشد. حجم زیادی از تجارت دو کشور از مسیرهای زمینی اتفاق می‌افتد، البته از طریق هوایی هم می‌توان کالا را مستقیم به تهران و شهرهای کلان رساند. گفته می‌شود در هر ساعت شش کانتینر کالا از ترکیه وارد ایران می‌شود و این خود نشان‌دهنده این است که حجم زیادی از نیاز کشور از طریق واردات پوشاک از ترکیه تأمین می‌شود.

یکی از مهمترین مسائلی که در لاین واردات پارچه و باید به آن دقت کرد، تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران است. پروسه ای که از سوی بازرگانی تی ام تی کارگو به دقت ارزیابی می شود. طبق آخرین قوانین واردات، شخصی که به عنوان وارد کننده پارچه معرفی می شود باید پیش از خرید پارچه مورد نظر، می بایست نمونه کوچکی از آن را ارسال نماید تا ارزیابی درستی در راستای تعرفه گمرکی پارچه در نظر گرفته شده و تعیین شود.

هزینه ترخیص کالا از گمرک عمدتا شامل مبالغی می شود که در پروسه ی عملیات گمرکی اخذ می شود. از جمله هزینه های گمرکی می توان به هزینه باربری، انبارداری، تخلیه، صفافی، تعرفه آزمایشگاهی،کارشناسی کالاو... اشاره کرد که بایستی به عنوان هزینه ترخیص برای هر کالا توسط صاحب کالا پرداخت شود. هزینه های گمرکی فوق به شکل مستقل و مجزا از حقوق ورودی دریافت می شوند.

همان گونه که در بخش بالا برایتان گفتیم واردات و صادرات بخش های مهم اقتصاد هر کشوری به شمار می روند. انجام این کار به معنای فعال بودن اقتصاد یک کشور است. ترخیص کالا از گمرک شهریار تهران مزایای بسیاری دارد که در این بخش آن ها را برای شما بیان می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد