وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

ترخیص ابزارآلات

شرکت‌های متعددی، خدمات حمل و ترخیص درب به درب را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شرکت‌ها، مزایای مختلفی مانند تحویل تضمینی، سیاست بازپرداخت پول، خدمات راحت، حمل و نقل استاندارد، بسته‌بندی سریع، یکپارچه‌سازی و غیره را ارائه می‌دهند. هنگام انتخاب یک شرکت بازرگانی معتبر برای کسب و کار خود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نیاز است که بررسی های لازم توسط کارشناس فنی گمرکی صورت بگیرد و تایید نهایی حاصل شود و در نهایت نوبت به دور اظهاری واردات است.در یک بررسی ساده متوجه شدیم که ترخیص ابزار آلات پروسه ای کاملاً تخصصی است پس باید در همین ابتدای کار ارتباط درستی با یک شرکت معتبر ترخیص کالا داشته باشید تا فرآیند ترخیص ابزار آلات به نحو احسنت دنبال شود و اثر گذار باشد.
در نظر داشته باشید که هر کالای وارداتی دارای یک کد تعرفه گمرک است که واردکننده بایستی قبل از وارد کردن کالا این کد را دریافت بدارد و در هنگام ترخیص آن را به گمرک بدهد. بیشتر تعرفه های مرتبط با واردات کالا، تعرفه های ترجیحی، هزینه های گمرکی به این کد وابسته هستند. در صورت توجه نداشتن به آن ها می توانند تجار را با خسارات بسیار زیادی مواجه سازند و سبب شوند که کالا به عنوان یک کالای قاچاق محسوب شود.

اگر تمام مدارک و اظهارنامه ارائه شده، کامل و بدون مشکل باشند، به عنوان تأیید یک شماره سریال دریافت خواهید کرد که مجوز ورود شما به مراحل بعدی ترخیص است. مدارک ارائه شده در قسمت قبل به همراه اظهارنامه توسط کارشناسان گمرک بررسی می شود و در نهایت اظهارنامه به طور رسمی در سیستم به ثبت می رسد. در این مرحله از واردات شیرآلات صنعتی، شماره ای به نام شماره کوتاژ دریافت می کنید و سپس مسیر گمرکی کالای شما مشخص میگردد.

در این راستا باید متذکر شویم مدارک مورد نیاز برای ترخیص لاستیک در تمام گمرک ها به یک صورت است. یعنی فرقی نمی کند شما قصد ترخیص کالا از گمرک بوشهر را دارید یا سایر گمرک ها؛ در هر صورت تمامی مراحل ثبت فارش کالا و ترخیص کالا در تمام گمرک ها بر اساس قوانین تعریف شده کشور، به یک منوال خواهد بود. اما اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن، کالای خود را ترخیص کنید حتما به یک ترخیص کار گمرک ماهر و متخصص، نیاز دارید. ترخیص کار گمرک، با داشتن تجربه و تخصص لازم به شما در زمینه ثبت سفارش کالا و ترخیص کالا از گمرک بوشهر یا هر گمرک دیگری، کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد