وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

واردات و صادرات

همان گونه که در بخش بالا برایتان گفتیم واردات و صادرات بخش های مهم اقتصاد هر کشوری به شمار می روند. انجام این کار به معنای فعال بودن اقتصاد یک کشور است. ترخیص کالا از گمرک شهریار تهران مزایای بسیاری دارد که در این بخش آن ها را برای شما بیان می کنیم.

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌شود از طریق آن‌ها پوشاک ترکی را خریده و به کشور وارد کرد. می‌توان برای خرید پوشاک مستقیماً به فروشگاه‌ها و بازارها سر زد و یا از نمایندگی‌های معتبر در ترکیه خرید کرد و یا پوشاک را از برندهای ترکی تأمین کرد. همچنین می‌توان برای خرید از شرکت‌های واسطه استفاده کرد که در این حوزه کاربلد هستند، هرچند ممکن است این کار کمی هزینه را بالا ببرد یا اینکه با شرکت های بازرگانی همچون تی ام تی کارگو که ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا بدون واسطه است، همکاری نمائید.

این مجموعه تمام فرآیند ترخیص و واردات از چین را صفر تا صد بر عهده می‌گیرد. به دلیل نمایندگی فعالی که این مجموعه در چین دارد به راحتی می‌تواند محموله شما را در کارخانه یا انبار مبدا در چین تحویل بگیرد و پس از واردات و ترخیص کالا را در انبار مقصد تحویل شما دهد. این مجموعه تمام کارها را به سرعت انجام می‌دهد و کمترین هزینه را از شما دریافت می‌نماید تی ام تی کارگو بهترین ترخیص کار گمرک را از مجموعه خود برای محموله شما انتخاب می کند و تمامی مراحل ثبت سفارش کالا را هم انجام می‌دهد. این مجموعه در بنادر مختلف فعالیت دارد و حتی فرآیند ترخیص کالا از گمرک بوشهر را هم می‌تواند مدیریت کند.

اگر تمام مدارک و اظهارنامه ارائه شده، کامل و بدون مشکل باشند، به عنوان تأیید یک شماره سریال دریافت خواهید کرد که مجوز ورود شما به مراحل بعدی ترخیص است. مدارک ارائه شده در قسمت قبل به همراه اظهارنامه توسط کارشناسان گمرک بررسی می شود و در نهایت اظهارنامه به طور رسمی در سیستم به ثبت می رسد. در این مرحله از واردات شیرآلات صنعتی، شماره ای به نام شماره کوتاژ دریافت می کنید و سپس مسیر گمرکی کالای شما مشخص میگردد.

کالای مربوطه در انبار گمرکی، به موجب شماره بیمه نامه معتبری که هنگام تحویل کالا در اظهارنامه درج شده است، تا مدت زمانی که اعتبار دارد، در برابر حوادث تحت پوشش بیمه است.ترخیص کار حق بیمه را در زمان ترخیص از صاجب کالا وصول می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد