وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

ترخیص کالا بدون واسطه

هنگامی که محصولات خریداری شده از هند به ایران وارد می شوند، لازم است که در سایت وزارت بازرگانی ثبت شده و مجوزات لازم نظیر مجوزهای بهداشتی و استاندارد را دریافت کرده باشند. پس از طی این مراحل، کارت بازرگانی به این محصولات تعلق می گیرد.

ترخیص کالا بدون واسطه جزو کارهایی که نیازمند تجربه و مهارت کافی می باشد. قبل از آشنایی با نحوه ترخیص نمودن کالا بدون واسطه بهتر است ابتدا با مفهوم کلی ترخیص کار و ترخیص کالا آشنا شوید. به مجموعه ای از اقدامات که برای آزاد کردن انواع کالاهای صادراتی و وارداتی از گمرک انجام می شود ترخیص کالا گفته می شود. توجه داشته باشید که تمامی اقدامات آزادسازی و حمل کالا توسط نماینده قانونی یا صاحبان کالا انجام می گردد. با توجه به اینکه ترخیص نمودن کالا جزو کارهای تخصصی و پیچیده به شمار می رود به همین دلیل بیشتر افراد ترخیص انواع کالا را به شرکت های ترخیص کار با تجربه و ماهر می سپارند. و اما ترخیص کار چه کسی است؟ به فردی که در زمینه امور گمرکی و بخشنامه های گمرکی تسلط کافی را داشته باشد ترخیص کار گرفته می شود. ترخیص کار می تواند بدون ایجاد هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان ممکن پروسه خروج کالا از گمرک را با کمترین هزینه انجام دهد.

استفاده از بارنامه سوییچ یکی از راه های دور زدن تحریم های آمریکا می باشد.به این صورت که کالای شما ابتدا به مقصد اولی ارسال می شود و در آنجا توسط کارگزار شرکت های حمل و نقل تمامی اسناد به نام شرکتی با هویت مقصد اول تغییر نام پیدا می کنند و پس از آن به مقصد نهایی ارسال می شود(نیاز به ترخیص در کشور واسط نمی باشد).به این روش اسناد این طور نشان می دهند که خریدار کالا را از شرکت ایرانی خریداری نکرده است و نگرانی بابت تهدید های آمریکا نخواهد داشت و به راحتی می توان محصولات ایرانی را صادر کرد.در بارنامه سوییچ هیچ گونه اطلاعاتی که نشان دهنده ی وجود بارنامه اصلی باشد نمی باشد.

 لوله هایی که برای استفاده در خط لوله و یا گاز استفاده می شوند هم تعرفه های مشخص دارند که باید در در هنگام ترخیص لوله از گمرک این تعرفه پرداخت گردد. شرکت های ترخیص کننده کاملا با این تعرفه ها آشنا هستند و می توانند کمک بسیار زیادی به شما کنند تا وقت کمی لوله ها و اتصالات شما در گمرک بمانند . در سریعترین زمان ممکن ترخیص لوله از گمرک انجام شود. پس حتما از این شرکت ها استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد