وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

شرکت ترخیص کالای تی ام تی کارگو

کلیه‌ی امور گمرکی و اداری مورد نیاز در پروسه‌ی انتقال بار اعم از ثبت بار، بازبینی محموله، پرداخت و دریافت قبض‌های مورد نیاز بر عهده‌ی شرکت ترخیص کالای تی ام تی کارگو می‌باشد. لذا شما مادامی که بار در راه رسیدن به مقصد خود است هیچ دغدغه‌ای را تجربه نخواهید کرد و ترخیص کالا به صورت Door To Door برای شما انجام می شود.

برخی از شرکت ها و صنایع مواد مورد نیاز آنها لوله ها و اتصالات هستند که باید حتما این لوله ها و اتصالات در دسترس آنها قرار بگیرد. بنابراین شرکتهای وارد کنند اقدام به خرید لوله ها از کشورهای خارجی می کنند تا این لوله ها را در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار دهند وقتی لوله ها وارد می شوند اول به گمرک کشور میروند بعد از این که تعرفه های گمرکی که هر کدام مشخص هستند پرداخت شد اجازه ترخیص لوله از گمرک داده می شود.

برای این که ترانزیت داخلی محقق شود باید یک سری مراحل را پشت سر بگذاریم. در این مراحل باید تمام مدارک موجود بررسی شوند و مجوز های لازم صادر شوند. در ابتدا باید اظهارنامه گمرکی و سایر مدارک از سوی گمرک مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که مدارک موجود با بار موجود در ترانزیت همخوانی داشته باشند، مجوز تردد یا عبور توسط گمرک صادر می‌شود. در حالت کلی، در صورت وجود نواقصات در مدارک ترانزیت، حق خروج و ارسال به گمرک دیگری صادر نمی‌شود. همان طور که گفتیم، در این نوع جابجایی، کالاها از گمرک مبدا در داخل یک کشور به گمرک مقصد در همان کشور ارسال می‌شود. امروزه نیز با اتوماسیون سازی سیستم حمل و نقل و گمرک کالا، سرعت ترخیص و قبول کالا ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

همانگونه که در این مطلب با هم بررسی کردیم، فرآیند ترخیص کالا از گمرک به این آسانی‌ها هم که فکر می‌کردیم نیست. اگر هر کدام از مراحل ترخیص کالا را اشتباه انجام دهید یا در ارائه مدارک و اظهارنامه ایراداتی داشته باشید، برای ترخیص کالا با مشکل مواجه می‌شوید. بهترین کار در چنین شرایطی همکاری با یک شرکت ترخیص کالای قابل اعتماد و معتبر است. شرکت حمل و نقل، بهترین راهکارها برای جلوگیری از تأخیر در زمان ترخیص کالا از گمرک را در نظر می‌گیرد و تمامی‌ فرایند ترخیص را به صورت دقیق و کامل انجام می‌دهد. شرکت‌های حمل و نقل تمام اسناد لازم را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل می‌کنند و اطمینان حاصل می‌نمایند اطلاعات درج شده ایرادی نداشته باشند. طبیعتاً این شرکت‌ها تخصص و تجربه بیشتری نسبت به شما در انتقال کالا دارند و بهتر است با کمک آنها این فرایند را سریعتر و با خیالی آسوده‌تر انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد