وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

ترخیص کالا از گمرک

یکی از کالاهای پر سود وارداتی از چین، وسایل آرایشی است. اکثر خانم‌ها برای زیبایی خودشان اهمیت زیادی قائل می‌شوند و طبیعتاً بهترین ابزار برای زیباتر شدن آنها وسایل آرایشی می‌باشد. به همین دلیل این محصول به عنوان یکی از پرسودترین کالاهای واردات از چین شناخته می‌شود. اگر قصد واردات لوازم آرایشی را داشته باشید طبیعتاً بهترین محصولات برای شما برس، آینه ، موچین مژه و... است. معمولاً قیمت تمام شده لوازم آرایشی که از چین وارد می‌کنید پایین است اما می‌توانید آنها را در داخل کشور با قیمت بسیار خوبی به فروش برسانید و درآمد مناسبی داشته باشید. این موضوع در تمام دنیا صدق می‌کند.


مدت زمان لازم برای ترخیص کالا از گمرک به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید. این عوامل عبارتند از:اولین عامل مهم در ترخیص کالا از گمرک، کشور مقصد است.نوع محموله شما نیز در اینکه مدت زمان ترخیص کالا چقدر باشد، اثرگذار است. طبیعتاً هرچه محموله ارزشمندتر باشد و انتقال آن پیچیده‌تر انجام شود و نیاز به مجوزهای بیشتری داشته باشد، زمان بیشتری باید برای ترخیص آن در نظر بگیرید.تعداد محموله‌هایی که قرار است به صورت همزمان با محموله شما از گمرک عبور کنند نیز در مدت زمانی که باید منتظر بمانید موثر هستند. هرچه آنها بیشتر باشند، طبیعی است که شما هم باید بیشتر منتظر بمانید.در برنامه ریزی خودتان، برای‌ تاریخ و ساعتی که برای ترخیص کالا قرار است به طرف مقابل خودتان در معامله اعلام کنید، حداکثر زمان تاخیر را مد نظر قرار دهید. این موضوع کمک می‌کند تا شما در مورد زمان ترخیص کالا حتی با وجود تاخیر، بدقول نشوید و مشتریان خود را همواره راضی نگه دارید.


قبل از هر چیز و پاسخ به سوال چگونه شرکت ترخیص کالا بزنیم بیایید تابا هم بررسی کنیم وظایف شرکت ترخیص کالا چیست؟ به صورت کلی شرکت هایی که در زمینه بازرگانی فعالیت کرده و کالا های مختلف را از گمرک ترخیص می کنند، شرکت ترخیص کالا نام دارند. این شرکت ها زیر مجموعه شرکت های بازرگانی به حساب می آیند و کاربرد های زیادی خواهند داشت. جالب است بدانید که این شرکت ها همواره با بازرگانان مختلف در ارتباط بوده و پروسه مربوط به ترخیص کالا را برای آنها انجام می دهند. البته که آنها در زمینه صادرات و واردات هم فعالیت خواهند کرد.


به دنبال موضوع تسلط بر قوانین گمرکی هر تجارت، واردات لاستیک نیز از این قاعده مستثنا نیست. حال اگر شما هم از علاقمندان واردات لاستیک هستید و می خواهید بدانید نحوه ترخیص لاستیک از گمرک به چه صورت است؛ می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد