وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

وبلاگ تی ام تی کارگو

تی ام تی کارگو

گمرک فرودگاه امام خمینی

یکی از مزیت های بزرگ گمرک فرودگاه امام خمینی دسترسی سریع و راحت مسیر جاده ای ترانزیتی است که شرایط سریع حمل محموله را فراهم می آورد.مدت کوتاه از زمان بارگیری کالا تا ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی بسیار کوتاه تر از سایر روش هاست.سرد خانه بزرگی که در گمرک فرودگاه امام خمینی قرار دارد، ظرفیت پذیرش حجم بالایی از کالای فاسد شدنی را فراهم می آورد.مساحت 27 هزار 850 متر مربعی گمرک فرودگاه امام خمینی که از انبارهای گمرکی متنوع و مجهز را شامل می شود ظرفیت پذیرش 30 هزار تن کالا را پذیرش کند.

اقدامات ضروری برای ایمنی بازرس کالا توسط فروشنده به عمل خواهد آمد و هر گونه خطر به اطلاع شرکت بازرسی کالا خواهد رسید. هرگونه مدارک و اسناد مد نظر خریدار برای انجام بازرسی ( از جمله بروشور، نقشه، مشخصات فنی و غیره ) باید حداقل دو هفته قبل از انجام بازرسی کالا مستقیماً توسط خریدار یا نماینده وی به شرکت بازرسی کننده کالا تحویل گردد. چنانچه اینگونه مدارک به موقع توسط خریدار تحویل شرکت بازرسی کننده کالا نشود، این مدارک ملاک انجام بازرسی قرار نگرفته و شرکت بازرسی مسئولیتی در برابر آن نخواهد داشت.

داروهایی که وارد کشور ایران می شوند باید از نظر کیفیت مطلوبیت لازم را داشته باشند تا مجوز ترخیص دارو از گمرک را دریافت نمایند. برای ترخیص دارو از گمرک پروانه ساخت داروی وارد شده را باد مجوز ورود آن به کشور مورد بررسی قرار می دهند و سپس شما می توانید محصول و کالای وارد شده خود را دریافت کنید.

انواع تعرفه از لحاظ شکل: - تعرفه واحد؛ دراین نوع تعرفه برای تمامی کالاهای وارداتی ماخذ حقوق قابل پرداخت تعیین میشود همچون حقوق گمرکی چهار درصدی برای تمامی کالاها - تعرفه مرکب ؛ در این تعرفه گمرکی انواع مختلفی از کالاهای وارداتی به صورت خاصی طبقه بندی می شوند و برای هر طبقه ماخذی تعیین می گردد.

زمانی که شما می خواهید داروی مورد نظر خود را سفارش دهید تا از کشورهای خارجی وارد ایران شود، باید دقت داشته باشید که ورود آنها شرایط خاصی دارد. در واقع پیش از اینکه زمان ترخیص دارو از گمرک به مشکل بربخورید، باید بدانید تنها برخی از کشورها هستند که مجوز واردات دارو به کشور ایران دارند و شما باید تنها از این کشورها کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد